Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista UKKO.fi on vastuullinen toimija - näitä eettisiä periaatteita noudatamme

    Laskutusalan pioneeri ja markkinajohtaja UKKO.fi on luotettava toimija ja edelläkävijä myös itsenäiseen yrittäjyyteen liittyvissä vastuullisuus- ja läpinäkyvyyskysymyksissä. UKKO.fi on yrityksen koko kymmenvuotisen toimintansa ajan vahvasti panostanut käyttäjiensä ja samalla kaikkien itsenäisten yrittäjien etujen ajamiseen. Hyvä esimerkki yrityksemme vastuullisuudesta on Uusi työ ry, joka perustettiin UKKO.fin aloitteesta vuonna 2018. Uusi työ ry on kevytyrittäjyyspalveluiden toimialajärjestö sekä itsensätyöllistämisen ja kevytyrittäjyyden edistäjä ja…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Oletko jo tavannut uuden työntekijämme Paulan?

    Paula Haukkamaa-Heiskanen on uusi vahvistus UKKO.fi:n asiakaspalvelussa. Huomasimme keväällä, että kovan kasvun vuoksi tarvitsemme lisää apua asiakaspalveluumme. Laitoimme työpaikkailmoituksen mol.fi:hin ja sosiaaliseen mediaan. Saimme yli 100 hakemusta ja joiden joukosta valitsimme Paulan. Kuka Paula oikein on? Päästetään Paula ääneen ja annetaan hänen kertoa hieman itsestään. Paula pähkinänkuoressa “UKKO.fi asiakaspalvelu, Paula..”, kun tämä kuuluu puhelimestasi, olet soittanut UKKO.fi laskutuspalvelun uudelle työntekijälle. Luurin toisesta päästä löytyy silloin…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista ALV-muutos: infopaketti pienyrittäjälle ja kevytyrittäjälle

    Yleinen arvonlisäverokanta nousee tämän vuoden syyskuun alusta 25,5 prosenttiin. Tähän asti yleinen arvonlisävero on ollut 24%. Mitä ALV-muutos tarkoittaa pienyrittäjälle ja kevytyrittäjälle? Miten muutokseen tulisi varautua ja mitä toimia se vaatii? Tässä tekstissä käymme läpi arvonlisäverokannan muutoksen vaikutukset kevytyrittäjälle ja pienyrittäjälle. Mikä ihmeen ALV-muutos? Arvonlisäverokantoja on Suomessa käytössä useita ja nyt tehtävä ALV-muutos koskee yleistä kantaa: eli niitä toimialoja, joilla…

    Lue lisää