Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”. Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman. Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään. Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme…
Lue lisää
Olen Teemu, savolainen Helsingissä jo toistakymmenettä vuotta. Tervehdys! Toimin pitkään lastenhoitajana päiväkodeissa ympäri pääkaupunkiseutua, mutta tuumailin sitten kaipaavani vaihtelua ja ryhtyväni opiskelemaan toiselle alalle. Päädyin Suomen Liikemiesten Kauppaopistoon kouluttautumaan merkonomiksi finanssialalle asiakaspalvelun – ja myynnin koulutusohjelmasta, sillä olen aina rakastanut numeroita ja tykkään toimia ihmisten kanssa. Valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt parissa eri vakuutusyhtiössä vakuutuskorvauskäsittelijänä sekä vakuutusmyyntineuvottelijana. Huomasin UKKO.fi:n hakevan uutta…
Lue lisää
Jokainen yrittäjä tarvitsee tulosta ja motivaatiolla on tässä keskeinen rooli. UKKO.fi ja Teoiksi järjestävät ukkolaisille kurssin, jonka aikana opit, mistä yksilölliset motivaatiotekijät muodostuvat ja miten niitä voi hyödyntää yrittäjyyden voimavarana entistä kirkkaammin. Motivaatiotekijät tunnistamalla opit johtamaan itseäsi ja omaa työtäsi yrittäjänä kohti haluttuja tuloksia ja aikaansaamisen taitoa. Älä jätä tätä tilaisuutta käyttämättä! Intensiivisessä lyhytkoulutuksessa: • Jaamme näkökulmia ja oivallutamme yksilöllisten…
Lue lisää