Arvioitu lukuaika: 0 minuuttia

Asiakaspalvelussa puhelimeen vastaa myös Teemu

teemu_utriainen

Olen Teemu, savolainen Helsingissä jo toistakymmenettä vuotta. Tervehdys!

Toimin pitkään lastenhoitajana päiväkodeissa ympäri pääkaupunkiseutua, mutta tuumailin sitten kaipaavani vaihtelua ja ryhtyväni opiskelemaan toiselle alalle. Päädyin Suomen Liikemiesten Kauppaopistoon kouluttautumaan merkonomiksi finanssialalle asiakaspalvelun – ja myynnin koulutusohjelmasta, sillä olen aina rakastanut numeroita ja tykkään toimia ihmisten kanssa.

Valmistumiseni jälkeen olen työskennellyt parissa eri vakuutusyhtiössä vakuutuskorvauskäsittelijänä sekä vakuutusmyyntineuvottelijana. Huomasin UKKO.fi:n hakevan uutta asiakaspalvelijaa tiimiinsä ja päätin tutustua kevytyrittäjyyteen ja UKKO.fi:n toimintaan tarkemmin. Hain paikkaa ja tässä sitä nyt ollaan.

Olen viihtynyt työssäni erinomaisesti ja yhteishenki täällä on ollut aivan mahtavaa. Pienessä porukassa on mukavaa touhuta, ja kiireen keskellä saa nauraakin sydämensä kyllyydestä loistavien työkavereiden kanssa. Työ on tuntunut monipuoliselta, sillä noin kolmenkymmenentuhannen aktiivisen käyttäjän joukossa löytyy monenlaista työntekijää ja laskuttajaa.

Näen UKKO.fi:n tulevaisuuden valoisana ja olen ylpeä saadessani olla mukana kehittämässä toimintaa päivä päivältä entistä paremmaksi. Erilaiset työnteon muodot yleistyvät Suomessa huimaa vauhtia ja UKKO.fi mahdollistaa esimerkiksi uusien liikeideoiden toimivuuden testaamista ilman oman yrityksen perustamiseen liittyviä riskejä. Tahdon olla itsekin mukana tukemassa tämänkaltaista toimintaa ja nyt se onnistuu ihan päivätyöni kautta!

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista UKKO.fi on mukana asiakaspalveluviikon vietossa 5.–9.10. – “Erinomaisen aspasta tekee sen monipuolisuus”

    Ensi viikko 5.–9. lokakuuta on kansainvälinen asiakaspalveluviikko. Myös me UKKO.fi:llä osallistumme sen viettoon, ja se näkyy muun muassa somekanavillamme – seuraile siis niitä! Loistava asiakaspalvelu on yritykselle kilpailuvaltti, ja teemaviikon tarkoituksena onkin antaa asiakaspalvelulle sen ansaitsemaa tunnustusta. Asiakaspalveluviikko on alun perin lähtöisin Yhdysvalloista, ja kansainvälisesti sitä on vietetty 1990–luvulta lähtien. Suomessa sitä edistää Wakaru Asiakaspalveluverkosto eli Wave, joka tänä vuonna kutsui siihen…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Lauri Timgren aloitti UKKO.fin konsernin uutena toimitusjohtajana 1.8.2022

    UKKO.fin konsernin toimitusjohtajana on aloittanut Lauri Timgren. Pitkän uran finanssi- ja rahoitusmaailmassa tehnyt Timgren aloitti uudessa tehtävässään 1.8.2022. – On erittäin hienoa, että saimme Laurin konsernimme johtoon. UKKO.fi on kasvanut 10 vuodessa kevytyrittäjille tutusta laskutuspalvelusta palvelemaan yhä suurempaa joukkoa erilaisia itsenäisiä yrittäjiä. Tulevaisuudessa haluamme tarjota entistä laajemmin palveluita ja työkaluja itsenäisille yrittäjille yritystoiminnan muodosta riippumatta sekä Suomessa että kasvavissa määrin…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Yrittäjä saa nyt myös tienata - EVAn selvitys paljasti muuttuneet asenteet

    Elinkeinoelämän valtuuskunta EVA selvitti viime vuonna suomalaisten suhtautumista yrittäjyyteen ja totesi sen muuttuneen myönteisemmäksi verrattuna aiempiin vuosiin. Yrittäjyyden positiivinen vaikutus yhteiskuntaan korostuu nyt vastauksissa aiempaa enemmän. Suomalaiset ovat perinteisesti varovaista kansaa, eikä turhia riskejä ole tapana ottaa. Tämä on ehkä heijastunut myös suhtautumiseen yrittäjyyteen. Yrittäjäksi ryhtyvä joutuu aina heittäytymään, keräämään rohkeutensa ja ottamaan riskin. Varovaisten suomalaisten maltillinen suhtautuminen yrittäjyyteen näkyi…

    Lue lisää