Arvioitu lukuaika: 1 minuutti

Mitä me täällä oikein tehdään?

mita-taalla-tapahtuu

Tällä viikolla asiakaspalvelussa on vastauksena kuulunut mm. “UKKO.fi asiakaspalvelussa Ukko”.

Kehityspuolesta vastaavana olen työntänyt kädet saveen ja vastannut asiakaspalvelun kysymyksiin sekä puhelimessa, että sähköpostilla, jotta osaisimme tehdä palvelustamme entistä paremman.

 

Jotta kukaan meistä ei irtautuisi liikaa todellisuudesta, pyrimme kaikki toimimaan ajoittain asiakasrajapinnassa vastaten asiakaspalveluumme tuleviin kysymyksiin ja kehittäen palveluamme. Ilman asiakkaita ei olisi UKKO.fi:täkään.

Mitä “kehityspäällikkö” tekee? Vastaan kokonaisvaltaisesti palvelumme teknisestä toiminnasta ja tuotekehityksestä yhdessä muun porukan kanssa. Jotta työt tulisi tehdyksi, pitää kuitenkin nimetä joku vastaamaan tästäkin osa-alueesta ja tämän osalta vastuu on minulla.

Normaalisti työnkuvaan kuuluu palvelun kehittäminen asiakaspalautteen ja uusien ideoiden pohjalta. Välillä kuitenkin on mahtavaa palauttaa jalat maan pinnalle, laittaa luurit korville ja vastata asiakaspalvelun kysymyksiin. Tästä saa konkreettisen kuvan siitä, miten palvelumme voi auttaa Teitä, hyvät käyttäjämme, entistä paremmin.

Lisää palautetta!

Pyrimme pitämään reagointiajat mahdollisimman lyhyinä. Suurin osa käyttäjistämme suosittelisi palveluamme ystävilleen. Kun saamme rakentavaa palautetta miten toimintoja tulisi kehittää, tästä laitetaan välittömästi tieto kehitystiimille ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman nopeasti. Jotkin toiminnot ottavat enemmän aikaa kuin toiset, mutta nopeimmillaan olemme tuoneet muutoksia järjestelmään alle 5 minuutissa.

Me haluamme, jopa vaadimme palautetta! Jos et vielä ole rekisteröitynyt käyttäjäksemme, klikkaa tästä ja luo käyttäjätili. Kerro meille missä olemme onnistuneet tai mitä voisimme parantaa. Palautteellasi on vaikutusta palvelun kehitykseen.

Laita palautteesi kommenttina, maililla, puhelimessa, facebookissa, twitterissä tai linkedinissä – me odotamme ?

Muita artikkeleita aiheesta Ajankohtaista:

  • Ajankohtaista UKKO.fi toi uuden kategorian Grand One -kilpailuun - vielä ehdit mukaan freelancer!

    UKKO.fi on alkuvuodesta 2025 mukana luomassa uutta freelancer-kategoriaa Suomen suurimpaan ja arvostetuimpaan digitaalisen median kilpailuun, Grand Oneen. Tämä uusi kategoria tarjoaa freelancereille ansaitun mahdollisuuden loistaa ja tulla tunnustetuksi digitaalisen markkinoinnin, palvelukehityksen ja designin huippuosaajina. – Freelancerit ovat digitaalisen median sankareita, ja on hienoa, että voimme UKKO.fi:ssä tarjota heille mahdollisuuden tulla tunnustetuksi arvostetussa Grand One -kilpailussa. Tämä kategoria nostaa esiin itsenäisten…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Osumo + UKKO.fi: Yrittäjän helppo erottuvuuskoulutus - ilmoittaudu mukaan ilmaiseksi!

    Jos haluat saada helpommin lisää asiakkaita ja myyntiä, tämä on vuoden tärkein koulutus, johon tulet osallistumaan. Erottuminen on oikotie helpompaan myyntiin ja parempiin katteisiin. Tässä koulutuksessa opit erottumisen salat ja sen, miten saat asiakkaat valitsemaan juuri sinut kilpailijoiden joukosta. KATSO LISÄTIEDOT JA ILMOITTAUDU ILMAISEKSI MUKAAN TÄÄLLÄ! Koulutuksen ajankohdat: Koulutus 1: Torstai 28.10. klo 15 – 15.25 Koulutus 2: Torstai 4.11.…

    Lue lisää
  • Ajankohtaista Mihin katosi 10,6 miljoonaa?

    Emme ole kadottaneet omia tai käyttäjiemme rahoja otsikossa mainitun yli kymmenen miljoonan edestä, vaan tilitimme tuon sievoisen summan palkan sivukuluina muun muassa verottajalle ja työttömyysvakuutusrahastolle. Maksamillamme veroilla pidetään yllä yhteiskunnan kannalta tärkeitä rakenteita, kuten sosiaaliturvaa, koulutusta ja terveydenhuoltoa. Suomalaisten verorahojen käytön jakaantumista voi lukea Veromaksajat.fi-sivulta. Meiltä UKKO.fI:stä kysellään usein yrityksemme liikevaihdosta ja muista tunnusluvuista. Haluamme olla tässä asiassa mahdollisimman avoimia, ja siksi…

    Lue lisää